我的简介

Picture


大家好!!



I'm a girl who love fashion so much that I choose to run this space! I share and sell awesome fashion stuffs here, feel free to leave a message for me anytime !
I hope you enjoy reading my blog.

关于我

我是个热爱时尚的女孩,这也是我会在这个空间分享时尚单品的原因。在这里 你可以买到只属于你的独特个性商品,任何问题欢迎随时留言给我哦!
希望你在这里逛得愉快哦!


We sell pre-order goods which may takes up to 7-14 working days to deliver to your house. The categories of goods we are selling included bag, hair accessory, necklace, and etc..


本店售卖预购商品,因此买家需等上7-14天工作日才会收到包裹。我们出售的商品包括包包,发饰,项链,手链等等。我们也提供淘宝代购服务。

0 评论:

Post a Comment